Paikallisyhdistyksellämme on jo yli 50 vuoden historia

Yhdistys

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin kansalaisjärjestö, jonka toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön. Se on lapsiperheiden oma etujärjestö, jonka osastot ympäri Suomen toimivat juuri oman asuinalueensa lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Tätä periaatetta noudattaen Hyrylän paikallisyhdistys on perustettu  vuonna 1971. Sittemmin yhdistyksen nimi on muutettu MLL:n Etelä-Tuusulan paikallisyhdistykseksi tammikuussa 2016. Jäseniä yhdistyksessämme on noin 200.

Toiminta

Yhdistyksemme toimii toiminta-alueemme Etelä-Tuusulan lasten ja nuorten hyväksi. Järjestämme lapsiperheille monen tyyppistä toimintaa, vakituista toimintaamme ovat perhekahvila ja sunnuntaisäbä. Lisäksi järjestämme vuosittain erilaisia tapahtumia. Otamme mielellämme vastaan uusia ideoita toiminnasta, jota alueella kaivataan.

Vapaaehtoiset ja hallitus

Yhdistyksemme toimintaa suunnitellaan ja toteutetaan vapaaehtoisvoimin. MLL:n vapaaehtoisena voit osallistua toiminnan järjestämiseen vaikka kertaluonteisesti, esim. kirpparin tai muun tapahtuman organisoimiseen. Voit myös sitoutua pidemmäksi aikaa, esim. sovituksi ajaksi perhekahvilan pyörittämiseen.

MLL Etelä-Tuusulan hallitusta täydennetään vuosittain yhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa uusin jäsenin ja varajäsenin. Niin kokouksiin, kuin kaikkeen muuhunkiin yhdistystoimintaan voi aina ottaa lapset mukaan, joten se on  ajankäytännöllisestikin matalan kynnyksen toimintaa. MLL Etelä-Tuusula on yhdistys, jonka toiminta on mielekästä ja iloista ja jonka kautta voit toimia konkreettisesti alueen lapsiperheiden hyväksi! Mitä enemmän meillä on vapaaehtoisia käsipareja suunnittelemassa ja järjestämässä toimintaa, sitä enemmän saamme yhdessä aikaan!